امیدواری ها

اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست او جانشین همه نداشتنهاست

امیدواری ها

اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست او جانشین همه نداشتنهاست

سلام


سلام ای کهنه عشق من که یاد تو چه پا بر جاست

سلام بر روی ماه تو عزیز دل سلام از ماست

تو یه رویای کوتاهی دعای هر سحرگاهی

شدم خام عشقت چون مرا اینگونه می خواهی

شدم خام عشقت چون مرا اینگونه می خواهی



شدم بیگانه با هستی زخود بیخود تر از مستی

نگاهم کن نگاهم کن شدم هر آنچه می خواستی

سلام ای کهنه عشق من که یاد تو چه پا بر جاست

سلام بر روی ماه تو عزیز دل سلام از ماست






نظرات 1 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ب.ظ http://fantasia.blogsky.com

منم که شهره ی شهرم به عشق ورزیدن
منم که دیده نیالودم به بد دیدن
وفا کنم و ملامت کشم و خوش باشم
که در طریقت ما کافریست رنجیدن
------------------------------------------------
صبح است ساقیا قدحی پر شراب کن
دور فلک درنگ ندارد شتاب کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد